Thursday, February 10, 2011

Come Back to HIM (can't be performed...sob.sob)

Assalamualaikum...hmhmhmhmhmhmhm.....feel dissapointed, very dissapointed...i never feel like this before.......arrghhhhh.....(the following words are my upcoming song and it is just the first verse of it ...that can't be performed and appreciated....I just sing to my heart....
any suggestion on what should I do with my songs




Can't resist to say you are a hero,
Showing proudly to mankind,
Intending to be the greatest man,
You forget His existence,


2 comments:

Afida Anuar said...

Waalaikumusalam bro bayu... masyaAllah..lamanya bro bayu menyepi. Uncle Joe pun sama...

Apa pun, Selamat pengantin baru buat bro bayu dan zaujah, moga kekal bahagia hingga ke alam syurga insyaAllah. Maaf akak tak datang pada hari kejadian, ada hal rasanya..hehe..

kalau takde idea nak cipta lagu, apa kata buat entry pasal hari bahagia, nak jugak tengok gambar barang sekeping dua;)

Bro Bayu said...

gambar tak banyak sgt le kak...akak boleh tgk kat FB...hehe